Als e-commerce verkoper kun je veel tijd besparen door je pakketverwerking uit te besteden. Bollux Fulfilment neemt de opslag, verwerking en verzending van webshops over. Wij werken samen met innovatieve partners waardoor jouw pakket op tijd op de juiste bestemming komt.
Mis je een koppeling? Neem contact op voor de mogelijkheden.
Verstuur goederen vanuit de fabriek naar ons warehouse via een eigen distributeur of maak gebruik van één van onze internationale logistieke partners.
Bij aankomst van de goederen worden deze gecontroleerd aan de hand van de paklijst. Mochten zich hierin onjuistheden voordoen, wordt dit met je gecommuniceerd. Hiermee kun je vervolgens naar je leverancier gaan om samen tot een oplossing te komen.
Eenmaal gecontroleerd worden de goederen ingescand en opgeslagen in ons warehouse.
Via ons online fulfilmentportaal heb jij altijd 24/7 real-time inzicht in de bestellingen en voorraadstanden.
Vanuit ons fulfilmentcenter in Hengelo worden producten in het ecologisch verantoord doosje ingepakt en verzonden via onze verzendprovider DHL.
Maak je gebruik van VVB of VVB+? Geen probleem, want Verzenden via Bol.com bieden wij ook als service.
Producten die retour worden gestuurd vanuit de klant, verzendprovider of afhaalpunt kunnen bij ons worden verwerkt. Ons team keurt de producten en bepaald of deze weer op voorraad gelegd kan worden voor verkoop in de webshop.
Heb jij als partner van Bol.com toegang tot Verzenden van Bol (VVB) of VVB+? Goed nieuws! Met Bollux E-Fulfilment is het mogelijk om gebruik te maken van deze verzendzegels. Zo behoud je alle voordelen zonder de pakketten zelf in te hoeven pakken.
Bij Bollux richten we ons op het verzorgen van logistieke oplossingen voor ondernemers. Naast E-Fulfilment bieden we ook een warehousing en distributie aan. Hiermee maken we het mogelijk om voorraad op te slaan en te verzenden van A naar B via je eigen vervoerder of een van onze logistieke partners. klantenservice om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop in je webshop.
Als e-commercebedrijf weet je hoe belangrijk het is om producten op een professionele en overtuigende manier te presenteren. Daarom is het mogelijk om naast het versturen van producten ook je producten door ons te promoten.
De klantenservicedienst van Bollux Fulfilment is speciaal ontworpen om te helpen met alle vragen en problemen die klanten kunnen hebben na het doen van een aankoop in je webshop. We begrijpen dat het soms problemen of vertragingen kunnen zijn met pakketvervoerders na een aankoop, of dat er onverwachte problemen kunnen opduiken na het ontvangen van een product. Daarom helpt de Bollux klantenservice om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop in je webshop.
Als een klant problemen heeft met het gebruik van een product of vragen heeft over een aankoop, dan kan deze contact opnemen met onze aftersales klantenservicedienst. We zijn elke werkdag voor je klanten bereikbaar via telefoon er per mail voor de optimale klantervaring.
Verkoper op Bol.com of Amazon? Natuurlijk is het ook mogelijk om de vragen vanuit deze platformen door ons te laten behandelen.